Gona

Albanska festerna

Kategori: Allmänt

Jag har fått frågan om jag ska på albanska festen i Göteborg på fredag alldeles för ofta nu. Till och med på min mail haha. Så nu kära nyfikna albaner svarar jag här. Nej, jag ska INTE dit.
Det hela var ett missförstånd då jag trodde festen skulle hållas i Gothia Arena i stan och tänkte ja men va kul, kan säkert bli bra men när jag till min fasa såg att festen ska hållas i Frölunda blev jag avskräckt, haha. Det säger ganska mycket om festen liksom, ta inte illa upp alla albaner som ska dit nu men jag ogillar verkligen albanska fester i sånna här ruttna ställen som typ Kortedala, Angered, Frölunda, Uddevalla för jag vet as a fact att det inte blir bra.

MEN däremot så åker jag ner till Malmö på lördag och går på den albanska festen i Helsingborg. DÅ lär det bli skoj. Dessutom ska jag få träffa på massa kusiner i min ålder där (som jag fick reda på nyligen att jag hade, god bless facebook) för första gången så det ska bli roligt som fan.
Kanske jag stöter på Lasermannen också, då ska jag ge han en kram och klapp på axeln och ett "It's never to late to change"-speech. Han verkar verkligen behöva det.

Förövrigt så kommer Nina äääntligen hem på fredag!! Saknat henne såå! (Hon pluggar och bor i Jönköping numera, om ja inte redan berättat det..)
Och så åker våra kära piff och puff (Moner & Arian) till det lutande tornet i Pisa i Italien och kommer tillbaks på torsdag. Så på fredag blir det Halloweeeen-firande =)







Tre random bilder på mig.
1. Vi satt på ett cafe med vackraste utsikten över havet i Kroatien
2. Shopping-kväll i Rijeka, Kroatien
3. I en toalett påväg till Italien

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fan..jag bor 120km ifrån gbg och jag hade tänkt dra dit. men blev osäker nu när jag läste det här. jag är ju inte alls bekant med gbg. Är det illa alltså?.. angered, kortedala, hisingen osv har man ju hört massa om. men frölunda...?? puss!

    2010-10-28 | 13:55:01
  • GONA säger:

    SV Anonym: Alltså det beror ju på vad man gillar..Men du ska veta att frölunda är som angered, kortedala o dom här ställerna. Den enda skillnaden nu är att det är Albanian Night Party där vilket höjer det hela en bit. Så ja vet inte, om du brukar ha kul på albanska fester så gåå! Ja vill inte ändra din hela uppfattning haha :P Men det är lite synd att du inte e bekant med Gbg annars kunde du ju ba dra vidare på någon nattklubb om du inte gillade festen..Hoppas du har en rolig helg i vilket fall!! Puss

    2010-10-29 | 15:00:44
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: