Gona

Iväg på ansiktsbehandling

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!
Hur mår ni denna soliga måndag? Jag mår underbart! Fast är skittrött..
Hoppade upp imorse och lagade en stooor frukost till mig själv. Mums. Nu kom jag precis ut ur duschen och ska strax upp och föna håret.

Idag har jag bokat in en ansiktsbehandling på Stureplanskliniken. God knows I need it efter alla dessa miljö&väder-byten. Jag har (tack och lov) fin hy och får ganska sällan en finne här och var men efter vaaarje sommar när jag kommer hem får jag några konstiga röda utslag på pannan som klias och det gör mig jävligt irriterad haha..sååå hoppas dom försvinner nu =)

Senare ikväll kanske jag ska iväg på en kurs för ett jobb som jag funderar på att börja med. Det involverar tydligen massa gryma hudvårdsprodukter och bra smink! Låter intressant men får se hur det blir.
Nu måste jag sätta lite fart här nu. Hoppas ni har en fin dag! Njut av solen mina vänner, pusspussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: