Gona

I'm out!

Kategori: Allmänt

God kvälllllllll mina damer och herrar!
What's up!?
Själv sitter jag här i min badrock o har precis tagit en lång dusch. Ikväll blir det utgång. All in. Har inte varit ute o festat i Sverige sen studenttiderna så ikväll kör vi COMEBACK!
Nu sitter jag här o väntar på Nina med 1 liter vodka som vill bli uppdryckt (säger man så?) Iallafall. Sen åker vi in mot stan och möter Shabbu som slutar jobbet och ännu senare hänger även Itman på efter sitt jobb. Det ska bli så kul, är riktigt taggad!! Brukar inte va så taggad o festa vid den här årstiden men det känns som sist ja festa var evigheeeter sen..I Kosovo för fan haha..

Igår var btw en riktigt skön dag! Spenderade hela dagen på stan med Itman, Tara, Hani och Johanna. Massa skratt och tjöt as usuall haha.

Men nu är det dax och smörja in mig i VS's Berry Kiss (såå jäävla god ja dör) och föna håret o allt sånt där. SKÅL!






Åhh va ja saknar vår party-resa i London!!!


PS. FRÅGESTUNDEN FORTSÄTTER.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha sån skitsnackare leker svensk här albanska festen är inte min grej blalblaa så ser man dig på bilder på albanska festen ncncn

    2010-10-31 | 21:50:59
  • GONA säger:

    SV Anonym: Hahaha är du trög eller? Jag SKREV ju att ja skulle på albanska festen i Helsingborg. Läs först innan du kommer med dina dumma kommentarer.

    2010-10-31 | 23:08:49
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: