Gona

Gotta clean the house!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!
Hur skönt är det inte att solen lyser in nu på morgonkvisten (jaja jag vet att det inte direkt är morgooon)?



Har maxxat volymen med skön musik och ligger och degar..Ska strax upp o äta frukost sen ska jag städa hela hemmet!! Wow..inte städat något what so ever på typ två månader, och innan dess kanske jag städade 2-3 ggr på 3 månader??? Herregud , va hemsk jag är..iallafall, idag kommer hela familjen hem såå ja, that's why I gotta make it fresh and clean here! Vart ensam hemma i en vecka nu och även fast det varit jävligt skönt (speciellt att sova i mammas stooora skööna dubbelsäng) så är det ensamt i den här stora lägenheten fan haha..

Ikväll vill tydligen hela världen ses men jag banga allt för jag har lovat min bästa lillebror filmkväll! Han va så söt innan jag åkte från Schweiz, han hade skola nästa dag och medans jag höll på fixa allt så försökte han hålla sig vaken för o titta på film mig efter, han ba "nejnej jag kommer inte somna, ja ligger o stirrar på lampan" hahaha o så söt zemra jem, hans ögon va blodröda så jag tvinga stackarn o sova men ikväll blir det riktig fredagsmyyys iallafall =)

BTW. Ni som är som jag, som tycker det är jävligt jobbigt att städa, jag har ett tips till er som jag alltid kör på som gör det hela lite roligare..

1. MUSIK, WHATEVER YOU DOOOO, YOU GOTTA HAVE MUSIC!
2. Kör som en lek med dig själv (haha låter dumt ja vet men läs färdigt!) där du tar tid på dig själv. Eller asså typ ex. kl är 13.00 när du börjar o 13.15 ska toaletterna va klara!
Sen vet jag inte hur rent det egentligen blir men den delen struntar vi i va? hahahaha..
Ja brukar gö detta för jag är jääättteseg, jag sätter mig ner och fastnar framför TVn minst 30 ggr medans ja städar vilket drar ut på det hela jäävligt mkt haha
okej nej nu måste jag fan ta mig bort från datorn....pusssssss svarar på kommentarer senare!!

Kommentarer

  • denise säger:

    Tycker att du påminner lite om Blair! Skit snygg är du verkligen.

    2010-10-22 | 20:46:41
  • Mia säger:

    Hahaha sööt du är saknat dina roliga inlägg man får alltid ett gott skratt!

    2010-10-22 | 22:59:55
  • GONA säger:

    SV Denise: Oh my tackkkkkk va glad jag blir, hon är ju såå söt!! Tacktacktack kära du, kram!!



    Mia: Hahaha va glad ja blir, du är alltid så snäll och positiv, stort tack ska du ha för det Mia!! Kram

    2010-10-28 | 02:36:35
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: