Gona

Bombnedslag

Kategori: Allmänt

Halloj! Wazzzap?
Jag sitter här i mitt katastrofala rum och lyssnar på hög musik och håller på o fixar och klurar på en present hihi..
Mitt rum har varit helt jävla stökigt sen jag kom hem och mamma har tjatat på mig varje dag att jag ska fixa det men jag ORKAR VERKLIGEN INTE. Såfort jag börjar så dyker något roligare upp..Vafan haha..Nä men nu ska jag ge det ett sista försök sen...aaah sen får ja helt enkelt örfila mig själv några gånger så jag kommer tillbaka till verkligheten.
Idag ska jag laga middagen här hemma! Kyckling med pasta o såås, mumma. Så nu får jag sätta fart.

Förövrigt så är farmor tillbaks i Sverige!! Och imon har jag massa ärenden att ta hand om..bl.a söka lägenhet. Blöööh KAN NÅGON GE MIG ETT JOBB? Jag kan inte ens få ihop ett CV för att gå ut o söka ett. Orkar inte, det känns så hopplööööööst.
Haha iallafall, I'm staying POSITIVEEEEEEEEE heheheh..

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Längtar tills på fredaaag! Saknat min babyyyy so badlyyyy..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är du till vänster va?? sjukt snygg du är :)

    2010-10-27 | 20:59:36
    Bloggadress: http://belloos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: