Gona

Back in Sweden.

Kategori: Allmänt

Hej!!
Shit, va längesen! Men det blir ju så när man har fullt upp och träffa alla! Kändes så konstigt att se alla efter typ 4 månader, aldrig varit borta så länge haha..
Har vart uppe till 7 på morgonen varje kväll typ så jag är helt slutkörd. Och ja, självklart har jag redan hunnit tröttna på Sverige. Ush, vilket hemskt väder!! Orkar inte ens gå utanför dörren så alla får komma över istället. Att vistat i sol och värme i 5 månader och sen mötas av detta var..katastrofalt, minst sagt.
Men nu känner jag att det är dax att ta tag i saker och ting iallafall. Har ju fan haft nästan ett halvårs semester, bara chiiiillat. Så jag börjar känna mig rastlös nu. Time to grow up. Skaffa ett jobb o egen lya..

Nu ska jag skriva en lååång 'To do'-list för imorgon och sen titta på TV.
Jag har tyvärr knappt rört kameran sen jag kom hem så det får bli någon random.
Puss på er, ni är så söta att man bara vill krama om er!!!


Ta mig tillbaka, pleaseeeee!? Kroatien 2010...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: