Gona

Väntar in Itman =)

Kategori: Allmänt

Wow vilken rolig kväll dt var igår!! Fick mina sjuuka skrattattacker igen som vanligt. Alltså jag vet inte vad det är för fel, men dom senaste gångerna jag druckit nu så får jag BARA skrattattacker, alltså påriktigt, ja kan inte ens stå o dansa på dansgolvet för att jag skrattar så jävla mycket hahaha. Vet inte om det beror på att jag vart extra glad och lycklig den här månaden och allt kommer ut när jag är full eller vafan dt är hahah...

Jaja iallafall, vakna typ 10.30 idag (wtf?) vaknar ALDRIG så tidigt annars haha, och sen prata ja i telefon och lyckades väcka Nina också, great haha. Vi har vart uppe och tjötat och skrattat åt gårddagen sen dess men nu ser ja att Nina lyckats decka igen iallafall.
Själv ska jag upp och äta frukost o ta en dusch. Om några timmar ska vi iväg till centralen här i Jönköping och plocka upp ingen mindre än...ITMAN! Yessir hon ska såklart också joina vår gryma helg. Ska bli så freakin' skoj =)
Efter att vi plockat upp henne ska vi iväg till ett shoppingcentrum som heter A6. Naajss.
Vi hörs nog senare!!
PS. Svarar på kommentarer en annan dag.
PUSS SKÖT OM ER!

Kameran glömdes bort ganska mycket men här får ni en bild på Nina och Paradise Hotel-Julia strax efter att Nina råka slänga in dörren på henne HAHA så sjukt roligt..




Kommentarer


Kommentera inlägget här: