Gona

And off he went

Kategori: Allmänt

Godmorgon säger jag med denna helt nyvakna bild hehe..

Jag behöver kamma mig kan jag ju konstatera haha..

Hur mår ni denna vita dag? Jag mår bra men jag är lite depp bara :( Broshan åkte iväg till Schweiz tidigt imorse..Igår lagade jag middag och tårta för en gång skull..ville vara lite gullig mot broshan haha. Världens bästa storebror, fick gulligaste smset någonsin av honom imorse efter att han hade åkt! Love you broe, ja vet att du läser min blogg haha ;).

Men imon sticker jag från Götet i några dar och det ska bli riktigt riktigt kul!!
Nu måste jag ta en dusch och käka nånting, sen ska jag iväg.
Hoppas ni får en riktigt bra dag, you deserve it! Puss

Kommentarer

  • Ilaf säger:

    Sv Nej det är så hahah ! Det första jag gör varje gång jag åker till Göteborg är att köpa mig en pizza med mild sås eller ber min pojkvän att möta upp mig med en kyckling pizza med mild sås! Skicka gärna över ett par stycken hahah :D

    2010-11-24 | 18:54:47
    Bloggadress: http://ilaf.blogg.se/
  • Anonym säger:

    vart ska du

    2010-11-25 | 00:35:53
  • Svea säger:

    Så vacker du är!

    2010-11-26 | 23:21:38
  • GONA säger:

    SV Svea: Va gullig du är, tack!!!

    2010-12-02 | 14:39:21
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: