Gona

PARIS

Kategori: Allmänt

Hi guys!
What's up? Här är det bara en jäkla massa pappersarbete men annars är det chill.
Bakis-seg-pizza-dag typ. Har myst i min morgonrock exakt hela dagen. Fick en plötslig craving på potatissallad (???) men jag var för lat för att dra ner till affären så ja, som sagt, pizza it was.

Okej nu har det gått från pappersarbete till att kolla resor till Paris till våren. Jag måste till Paris!! Har varit där en gång innan men det var ingen nöjes-resa. Vi var bara där för att köpa in kläder till vår butik så vi hann inte riktigt njuta av vad Paris har att erbjuda..förutom äääckligaste McDonaldsen jag någonsin varit på hehe..
Måste iallafall bara hitta någon som vill åka till the Loveland with meeeee =)

Nej nu måste jag få fart på mig själv. Förövrigt så lär det ske stora förändringar härdanfter, roliga förändringar hihi..

Puss på er!!

Kommentarer

  • Ilaf säger:

    Sv : Hahah tack söt :D ! Åh någonting jag älskar med Göteborg är er Kyckling pizza med mild sås! Det har vi tyvärr inte i Stockholm! Buhu...

    2010-11-22 | 10:48:28
    Bloggadress: http://ilaf.blogg.se/
  • Anonym säger:

    vad är det för butik du har?:)

    2010-11-22 | 17:11:44
    Bloggadress: http://belloos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: