Gona

Rainy tuesday

Kategori: Allmänt

Shudeliduuuu!! Haha försöker komma på nått nytt, låter så tråkigt med 'Hej' varje dag..

Hur mår ni denna regnig kväll? Me, I'm gööööd..Fast så jäkla uttråkad. Är så himla trött på vardagen!! Fan va jag är negativ nuförtiden haha men alltså jag får veerkligen ingen lust o gå ut o hitta på saker i det här trista vädret! Det får gärna va kallt, bara solen är framme och det inte regnar, det är allt jag begäääär.

Nåväl, eftersom jag inte gör något så har jag inget roligt att komma med direkt. Men till helgen blir det ändring på det =)
Imorgon måste ja tummen ur och gå iväg till stan för några ärenden:
Arbetsförmedlingen (wuhu)
Köpa stövlar
Ringa samtal för en visning av en lägenhet
Köpa lite nödvändiga grejor
Boka tid på Öron-näsa-hals kliniken

Sen ska syrran sova över så vi ska laga ihop en smaskig middag och titta på film med mami. Älskar att jag har fått så mycket tid med familjen på senaste! Alla mina vänner jobbar eller studerar ju så man hinner sällan träffas. Shit, det slog mig precis att jag är den enda som bara sitter hemma haha ush nej nu måste jag fan ta tag i det här..
Nu blir det ett bad och sedan läggdax, måste upp tidigt imon!

Puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här: