Gona

Dinner

Kategori: Allmänt

BLÖÖ på den här bloggen. Försökte svara på några av era frågor i ett inlägg och så vips så försvinner det!! Och jag har en för bra dag för att orka förstöra mina nerver på ett blogginlägg hehe..

Gud nu har jag haft uppe den här sidan alldeles fööör länge. Ska hoppa in i duschen nu och fixa till mig sen ska jag ta en snabb runda i stan sen blir det middags-mys.
Blir nog inte så sent ikväll för imon måste jag verkligen FÖRSÖKA komma upp lite tidigare än vanligt :p
För övrigt blir det utgång både imon och på lördag..wow hur ska jag orka? äh dt är ju tur att jag är ung haha..
Pusss på er


Just hittin' u with a real old picture of me after a photoshoot =)

Kommentarer

  • mammi säger:

    OJ GONQE LUMJA MAMI QET KAM PO E BUKUR JE UM KE GA MU HAHAHAHA

    2010-11-18 | 21:49:36
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV mammi: Hahaha po qysh jo mami, ti je ma e mira nbot ;) te dua shuuum

    2010-11-19 | 13:54:34
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: