Gona

Tuesday

Kategori: Allmänt

Nu har jag ju suttit här i ett tag nu och försökt få fram ett inlägg. Tappat det helt, ingen aning vad jag ska skriva om haha. Då känns det ju nästan bäst att låta bli men jag hatar ouppdaterade bloggaaar, då kan man ju lika gärna lägga ner helt. Funderar ibland på att lägga ner, bara för att jag typ tappat intresset känns det som. Och nej, ja tigger inte efter "STANNA KVAAAAAAAAR-kommentarer (haha) när jag vill ta bort bloggen så gör jag det, oavsett. Så, nu var det avklarat hehe..

Förövrigt så har jag gjort jävligt mycket nytta idag. Fixade med lite saker som har stått och gnagt på mig ganska länge nu. Äntligen kan jag andas ut..lite halvt. Nu håller jag tummarna för en lägenhet efter nyår och ett jobb snart!! Jag är så rastlös, herregud, trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag är faktist trött på att bara chilla. Jag saknar rutiner och ansvar! Det ska ske stora förändringar efter nyår har jag bestämt.

Och förövrigt så är jag jävligt less på vädret, MEN av någon konstig anledning går jag runt och ler hela tiden ändå. Är så glad, så tacksam. Jag tror att det har någonting att göra med att för varje dag som går så inser jag hur mycket jag älskar min familj och hur mycket jag uppskattar dom. Hur jag skulle gå under utan dom. Eftersom jag tillbringat så mycket tid hemma nu för tiden så har jag fått umgås mycket och det är jag riktigt glad över. Jag saknar ju dom extra mycket när dom går iväg sen och jag inte umgåts med de.
Och nu kan jag nästan garantera att mamma, såfort hon fått sin dagliga dos av min blogg (hehe), kommer komma till mig och dra sin legendariska "Du behöver ju inte sakna oss om du följer med oss..." haha så skön hon är, min kära mor.

Naj men nu ska jag titta på någon film med mamma innan jag somnar. Får ta det ganska lugnt nu på vardagar och vila ut mig ordentligt så jag kan palla med en riktig party-månad som väntar..
Godnatt!


Överfet låt som jag och broshan går runt och sjunger på här hemma hela tiden haha..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åå bästa! Har letat efter den här låten :D

    2010-11-11 | 12:18:23
    Bloggadress: http://belloos.blogg.se/
  • julie säger:

    ha den kvar ett tag till iaf :D älskar din blogg!

    2010-11-13 | 20:20:39
    Bloggadress: http://juliez.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV: Jaa visst är den gryyym :D

    2010-11-19 | 13:56:37
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: