Gona

PINSAMT!

Kategori: Allmänt

Innan jag drar måste jag bara säga...
Någonting som jag tycker är RIKTIGT pinsamt är människor som snackar skit om andra bakom deras ryggar o sedan leker deras bästa vän.
Okej när vi gick i typ..eh, lågstadiet??? Men vafan. Hur kan man inte tycka det är pinsamt att prata strunt om någon och sedan nästa dag gå in i röven på den personen? Jag skulle ju fan skämts för den personen ja pratat all skit med. Jag måste ju framstå som världens falskaste i dennes ögon? Ja, precis. Mer falsk än så är det nog svårt att bli. För om någon snackar skit om sina "vänner" med dig så tro fan att hon snackar skit om dig med dom.
Det är så synd att det ens existerar sånna människor i vår värld. Ush, va hemskt för dom, hela deras liv måste ju vara ett stort slags skämt.

Det vara bara det jag ville säga. Puss på alla er civiliserade människor där ute haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: