Gona

Tillbaka i Götet

Kategori: Allmänt

I'm back in Gothenburg ladies and gentlemens. Efter en sjukt underbar helg i Jönköping!
Kom hem igår rättare sagt. Skulle kommit hem på kvällen men jag bytte till den tidigaste bussen istället för jag ville hinna träffa min kära syster som skulle iväg. Hon har semesteeeer, hon ska till Schweiz och Kosovo, lykost.
Efter jag tagit farväl hann jag bara ta en dusch när jag kom hem och så deckade jag rejääält. Sömn var allt jag behövde. Och vila är i princip det enda jag gjort dom här två dagarna. Fick ju så lite sömn i helgen och den smällen fick jag ta nu haha..

Blir nog bättre med inlägg och svar nu i veckan, ska rycka upp mig hehe..Imon blir det full fart för min del iallafall. Har massa ärenden i stan som jag måste hantera *gäsp*..
Men nu blir det komedi-film med mor och bror.
Pusshej


Bild från i lördags, fler Jpkg-bilder kommer..

Kommentarer

  • Ludee säger:

    shuuummmmmmmmm e bukuur je gona:D!

    2010-11-10 | 21:07:09
  • GONA säger:

    SV Ludee: oooo flm shuuum ludee!! va söt du är!

    2010-11-10 | 21:33:31
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Alba säger:

    Vackrare än så här finns inte=) te duaaa

    2010-11-26 | 23:29:44
  • GONA säger:

    SV Alba: Ohh min kära syster, du är så söt!! Te dua mas shumtiiii

    2010-12-02 | 14:41:33
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: