Gona

Sensation was amazing.

Kategori: Allmänt



Sensation White var helt jävla underbart. Har aldrig tidigare känt ett sånt lyckorus av en konsär. Mäktig känsla. Oh, vill inte ens börja förklara hur det var för det går inte och sätta det i text. Det är helt enkelt någonting som MÅSTE upplevas.
Har aldrig sett så sjukt konstiga människor på en o samma plats haha stod med gapande mun och chockad min hela tiden typ hahaha..Nej men som sagt, helt fantastiskt var det. Om du gillar house/techno GOOOO THEREEEE!!
Vi har redan börjat prata om att dra på Sensation White igen i Amsterdam i sommar.

Igår eftermiddag när jag kom hem var jag helt DÖD. Har nog aldrig varit så utmattad och frysen i mitt liv!! Och värsta av allt var att jag ändå var uppe till sent igår och tänkte att "imon ska jag sova bort heeela dagen om det behövs" men neeeeeeej då ska det börja borras i hela jävla byggnaden inkl. hos mig! Hade glömt att de skulle komma och installera nån jävla internetskitgrej i alla lägenheter. Jag har seriöst aldrig hört ett värre ljud, ja vettefan va dt var för borrmaskin dom använde men dt var fan inget vanligt ljud, kändes som min hjärna skulle sprängas.
Jaja när jag tillslut gick upp så ringde Moner och sa att jag fick "äran" att umgås med honom på hans födelsedag haha så jag tog en dusch och fixade mig och gick ner och mötte piff och puff. Vi gick runt hela stan o titta runt som vanligt, om ni inte visste det innan så är jag nämligen Moe's personliga shoppingsassistent haha. Efter det stack vi till Arian och käka och tjötade på om allt möjligt.

Kom precis hem och vill ba lägga mig och vakna imon men farmor har gjort pite och kommer över med det senare till mig och broshan o dt får man ju inte missa liksom hehe..

Aja, mer bilder och videon från Sensation får ni senare nån dag och svar på era kommentarer också. Jag är alldeles för trött för det nu. PUSS

Kommentarer

  • Shqipe, säger:

    Hej, diggar din blogg som fan:)! Jag var också på sensation, tråkigt att man inte fick se dig! Hade kommit fram o bara HEEEEEEEJ GONAA! jag läser din blogg:$! Haha ha det bra..kram

    2010-11-16 | 19:22:20
  • SkyndaFynda säger:

    Hej hej, kika förbi min blogg där jag lagt ut massa fina klänningar, så gott som nya, till bra priser =)

    2010-11-16 | 20:29:38
    Bloggadress: http://skyndafyndaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ‎1. COVER YOUR MOUTH WITH YOUR HAND

    2. WHISPER A WISH INTO YOUR HAND

    3. POST THIS ONTO TEN OTHER COMMENTS

    4. NOW LOOK AT YOUR HAND...

    2010-11-16 | 22:25:26
  • GONA säger:

    SV Shqipe: Heey, åh va glad ja blir! Tack så mycketttt :D, Justee du sa ju det innan, att du också skulle dit! Hade du kuuuul? :D Hahaha va söt du är, va synd att vi inte sågs då, så vi kunde röjja ihop, albanian style hahaha :p ta hand om dig! kramis

    2010-11-19 | 14:00:41
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: