Gona

Monday

Kategori: Allmänt

Gosh jag är jätteheees. Har märkt att varje gång jag dricker/röker mycket så blir min röst hes efteråt. Wtf? Haha..
Snacka om att jag har VILAT. Sov så himla skönt och vaknade för ungefär 2 timmar sen för jag var så kissnödig haha, hade druckit litervis med vatten innan ja la mig.
Jag önska att jag kunde skriva att jag nu känner mig pigg och fit for fight haha men naj, ja e seg och trött och vill bara ligga på soffan i mjukisar. Och det är precis vad jag ska göra, men först ska jag packa upp o försöka få lite ordning på mitt rum, ta ett långt bad och ladda ner några bra filmer.

Bara en sak som jag sitter och funderar på..Varför händer de konstigaste sakerna alltid mig? Ja menar, vem fan lyckas få hål i sin mandel liksom!? Haha måste verkligen ha en akuttid imorgon cause this ain't funny man haha...

Yeyeee hörs senare mina vänner!!

Btw. Är det nya läsare eller gamla som ställer frågor i frågestunden? För det känns som jag får exaaakt samma frågor som förr haha, kolla bak i arkivet annars så ni slipper ställa samma frågor igen :P
KISSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: