Gona

Jönköping!

Kategori: Allmänt

HEJ FRÅN JÖNKÖPING!
Måste börja med att säga att Bus4you är bäst, skönaste bussen jag någonsin åkt i. Deckade så sköönt på vägen.
När Nina mötte upp mig så promenerade vi in till stan, käkade och uppdaterade varan. Sen kom vi till lägenheten och chilla sen var Nina tvungen att dra till Bibblan och plugga så jag tog igen några timmars sömn som jag veeerkligen behövde. När hon kom hem hade hon handlat massa gott och lagade en underbar middag till oss. Vi har bara tagit det lugnt ikväll för till helgen lär det bli vilt.
Nu ska vi äta gott och titta på massa roligt på TV.

När det gäller frågestunden så har jag inte hunnit svara på era frågor än, gör det såfort jag hinner!
Puss på er!

Bjussar på fler bilder från utekvällen på Push i fredags.










Kommentarer

  • Luda säger:

    hur länge skja du vara där?

    2010-11-05 | 02:12:14
  • GONA säger:

    SV Luda: Fram tills måndag kväll =)

    2010-11-05 | 02:17:12
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: