Gona

Iväg till Jönköping!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Hoppas ni mår bra! Själv mår jag underbart. There's nothing that can bring me down. Igår var en riktigt bra dag. Tillbringade den på stan med min kära Itman och Johanna. Gick förbi Albulena och pussade på min älskling Leah lite och efter det stack jag hem till farmor och åt pannkakor till middag. Mums.

När jag kom hem fick jag städa hela hemmet. Hatar att vara borta i några dar o sen komma hem till ett stökigt hem. Packa och duscha sen blev det film.
Nu ska jag äta frukost sen måste jag iväg till Centralstation. Sticker nämligen till Jönköping över helgen. Snön ska inte stoppa oss från att ha en vild party-helg wohoo =)
Nä men det ska bli riktigt skoj faktist!!

I'll keep in touch. Love you guys. Have a great weekend!!
PUSSS


Kände att en Sensation-bild skulle passa in :p

Kommentarer

  • bessan säger:

    ne shit vad kul att du var på Sensation, ville med diit :D kan tänka mig att det var skitkul :)

    2010-11-25 | 12:18:13
    Bloggadress: http://besartahoti.blogg.se/
  • Anonym säger:

    du borde blogga oftare....

    2010-11-25 | 23:54:59
  • GONA säger:

    SV Bessan: Jaa dt va riktigt kul! Du bodde ha åkt!! :D



    SV Anonym: I know..ska försöka bättra mig med det :p

    2010-12-02 | 14:38:16
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: