Gona

Go away snow

Kategori: Allmänt

Godmooorgon säger jag med denna snöiga bild som jag tog precis..


Hoppas ni mår bra!! Själv är jag frusen och trött. La larmet på 12 men fick ett samtal kl 9 så ja va tvungen och ta mig ut i den hemska kylan och skriva ut ett sketet papper som skulle skicka in..
Men försöker att inte sura över det haha jag fick ändå ut någonting bra utav det, jag kom på att ringa läkarn för en akuttid idag. Vilken doktor ber dig gå hem o äta citroner när man säger att man har svårt att andas pga mandlarna??? Idiot. Så jag ska iväg till en annan doktor nu om typ en kvart hehe..
Efter det MÅSTE jag iväg till stan och en sväng förbi min älskling Leah så jag kan pussa ihjäl henne.

BTW. Är det bara jag som inte kan gå 10m ute utan att hålla på o halka 50 ggr?? Jävla skit VF LÄGGER DOM INTE GRUS PÅ SNÖN!!?? Jag hahahaha flööög ner för en backe idag, alltså jag kände verkligen hur mina fötter inte nuddade marken, men som den superman jag är så hamna jag på fötterna igen. Stabilt.

Pusshej

Kommentarer

  • Alba säger:

    Kebaben hahahaha:)

    2010-11-26 | 23:23:17
  • GONA säger:

    SV Alba: Hahahaha kommer aldrig glömma dt där alltså...

    2010-12-02 | 14:40:30
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: