Gona

Crazy party in Jkpg

Kategori: Allmänt

Sjuuukt lyckad kväll igår! Crazzzzyyy..Jag fick nån jäkla skrattsjuka heeela kvällen igår så jag stod och asgarva åt ingenting mitt på dansgolvet hahaha det är tur att Nina feels me så hon skrattade med hela tiden haha.
Igår träffade vi även på en gammal vän från Göteborg som flyttade hit, o en klasskompis från gymnasiet som hade flyttat hit nu och hahaha min kusin, som typ inte vet att vi e kusiner eller nått..

Okej nu ser jag dubbelt och mitt huvud dunkar lite smått. Ska plocka undan lite här nu, hoppa in i duschen och försöka få lite liv i Nina så vi kan gå ner och äta varsin fet pizza..

Ska försöka återhämta mig till ikväll för då ska vi ha det skojssssigt igen =)

Kommentarer

  • urfan säger:

    följer ff din blogg =)

    2010-11-09 | 23:06:10
  • GONA säger:

    SV: Va roligt o höra mitt kära fan!! kram

    2010-11-10 | 01:30:47
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: