Gona

You know you're awesome when people you don't even know hate you.

Kategori: Allmänt

Förresten, I got myself new haters ser jag. HAHAHA sorgligt nog kan man kolla upp IP..Hallo Frölunda, jag har den exakta adressen & I know exactly who you are ;) Sluta va så avundsjukaaaaa dååååå jag vet att jag e snygg men snääääääälla låt mig va, jag valde ju inte att va så snygg självvvvv :S HAHAHAHA ja dör, era snorungor kom fram till mig när ni ser mig istället för att leka tunga bakom skärmen så era lajvare :D
Pussss på er, ugly girls need love 2 you knowwww hahaha




Update: Sluta med ditt skådespeleri snällaaaa..Jag kommenterar aldrig andra bloggar och SPECIELLT inte taskiga kommentarer, till skillnad från dig så har jag faktist ett liv =)
Och skriver på din facebook? Öh om jag nu skulle "känna" dig så skulle du väl inte behöva vara anonym lrhur? Got yah there ;)

Kommentarer

  • xoxo ;) säger:

    Gumman lilla du får skylla dig själv att du skriver snea kommentarer i min blogg, gör det inte till nästa gång så får du inte sånt tillbaka.

    om du tycker att du är så mycket tuffare än alla andra så varsegod och skriv till mig på min blogg eller facebook som du gör lite för ofta i vanligt fall, tror du inte jag vet vad IP nummer är eller ?



    Ha ha ha ;)

    2010-05-13 | 17:20:25
  • Nina säger:

    HAHAHAHA fan va synd, hur kan man be om stryk så fucking snorungar

    2010-05-13 | 17:41:55
  • Anonym säger:

    hahahah jag har inte sagt att jag känner dig du är den sista jag vill lära känna ;)

    2010-05-13 | 18:00:20
  • GONA säger:

    SV Anonym: Jaha så vi känner inte varan men jag skriver till dig på facebook? Låter ju sådär lagom trovärdigt. Alltså fan va fail hahahaha..

    2010-05-13 | 18:05:56
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Jaha här var man trög:)

    Du skriver inte till mig på facebook men om du verkligen vet vem jag är så kan ta och skriva. o ja du har komenterat mig blogg tänk efter nu ordentligt

    2010-05-13 | 19:24:05
  • GONA säger:

    SV Anonym:

    Jag citerar: "och skriv till mig på min blogg eller facebook som du gör lite för ofta i vanligt fall, "

    Trög och trög..du kanske bodde lära dig att uttrycka dig lite bättre ;)

    Varför ska jag skriva till dig? Jag har inte ett skit att säga till dig dt är ju du dom leker tung bakom datorn, varför vara så anonym om du har så starka åsikter om mig?

    Jag har aldrig kommenterat din blogg, glöm det.

    2010-05-13 | 19:47:34
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Itman säger:

    Jag har kollat på ip.adressen ... En enda kommentar till från dig/er och jag lovar jag kommer personligen! Du är inte lika anonym som du tror din tönt.

    2010-05-14 | 21:38:19
  • shabbu säger:

    asså man måste älska det häääääära

    2010-05-17 | 17:35:39

Kommentera inlägget här: