Gona

Lång lista..Nu blire filmmys!

Kategori: Allmänt

1. Namn? - Marigona 
2. Exakt ålder? - 18
3. Vart bor du? - Göteborg
4. Bor tillsammans med? - Mamma, storebror och lillebror
5. Husdjur? - En apa med röd rumpa
6. Färg på ditt hus? - Orange (Lägenhet)
7. När är du född? - 1991
8. Klass? - 3de året på gymnasiet
9. Vilket år tar du studenten? - 2010
10. Något jobb? - Händer väl att jag jobbar!!
11. När ska du sova ikväll? - Lär bli ganska sent som vanligt :)
13. Duschat idag? - Japp
14. Kramat någon idag? - Ja
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Kina-buffé
17. Dagens klädsel? - Leggins, tunnika, kofta, skinnjackis och converse
18. Dagens smink? - Mascara och eyeliner
19. Dagens sötnos? - Nina
20. Dagens roligaste? - HAHAHA scratchhead-burb-dubbelhaka
21. Har du många vänner? - Få vänner, fler kompisar
22. Hur många har du kysst? - None of your business
23. Vem kramade du senast? - Lillebror
24. Vem pussade du senast? - Mamma
25. Hur många har varit otrogna med dig? - HAHAHA
27. Har du pojk-/flickvän? - Singel as you can be
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Nina
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Itman: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
FAVORIT:
31. Film? - The notebook
32. Låt? - Eminem - superman
33. Mat? - Pite
34. Dryck? - Vatten måste vara det godaste som finns!
37. Stad? - L.A, London
38. Land? - USA
39. Ämne i skolan? - Engelska
40. År? - 2010
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Farmor
42. Drickan du drack? - Vatten
43. Gången du spydde? - HAHAHA men usch
44. Gången du grät? - Igår, deeptalks med sis..
45. Pizzan du åt? - Förra helgen
46. Gången du var i göteborg? - Bor här :)
47. Gången du var i stockholm? - Nästan 2 år sedan, men snart är det dax igen!
48. Gången du var hög? - I'm higghhhh right now wooOOooOw man
49. Personen som såg dig gråta? - Syrran
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda!
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - ÅH PLAYAHEAD MY LOVE <3333333 HAHA..
58. Ragga eller bli uppraggad? - Ragga låter så fult..Men, jag är ingen "raggare" så jag antar att bli uppraggad haha..
59. Big Brother eller Paradise Hotel? - Big Brother
60. Svart hår eller blondt? - Blond!
61. Blåa ögon eller bruna? - Gröööööööna..
62. Choklad eller lakrits? - Choklad ofcourse
63. Göteborg eller stockholm? - Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca-Cola eller Fanta? - Fanta exotic, my love.
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva
ANTAL:
70. Personer du älskar? - En hel drös med människor som ligger mig nära om hjärtat.
71. Personer du hatar? -  Noll
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Ja, det är ju en del haha..
73. Personer som hatat dig? -Ingen aning!
74. Glassar du ätit på en dag? - Jag vettefan asså
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Det får vi se!
76. Gånger du haft minnesluckor? - 2 ggr (det här året)
77. Piercingar har du? - 2 (öronen)
78. Personer du saknar just nu? - Ett par stycken.
79. Gånger ditt hjärta brustit? - 1
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Gabrieeeeeel Perez HAHA
81. Ska du träffa imorgon? - Massor
82. Sjöng du senast för? - Mina bröder
83. Hade du senast en MSN-konversation med? - Amir
84. Spelade du tv-spel med senast? - Moner & Amir
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Syrran
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Hmmm...
87. Förtjänar att dö? - Ingen!
89. Vill du sova brevid inatt? - Grrr..min drömman
VAD:
90. Gör dig glad? - Mina nära och kära!
91. Gör dig ledsen? -  Att se folk som står mig nära olyckliga
92. Vad vill du helst göra nu? - Gå ut på en promenad
93. Önskar du att du slapp göra? - Ingenting
94. Vill du ha nu? - En biljon att shoppa för
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Resa! Anywhereeee :D
96. Längtar du till? - USA
97. Tycker du om dina betyg? - Nja..Vet att jag kan SÅ mycket bättre.
98. Ångrar du i ditt liv? -  Har inte tid att ångra grajor!
99. Är det bästa som har hänt dig? - Min familj och mina bästa vänner!
100. Varför gjorde du detta? - För jag väntar på att mina filmer ska laddas klart haha..


I brist på bildeeeer..

Kommentarer

  • Sara säger:

    Det är så konstigt med dig, du har perioder du umgås med en person jäte mycket. Nu umgås du varje dag med nina innan var det shabbu. varför umgås du inte med shabbu lika mtcket?

    2010-05-08 | 02:40:38
  • GONA säger:

    SV Sara: Haha jahdu så är det faktist! Beror inte på någonting särskilt men det blir bara så ibland, förut gick jag och Shabbu i samma klass och då blev det automatiskt att vi umgicks mycket mer, sen bytte jag till Ninas skola och då blev det att vi började umgås mycket mer. Finns som sagt ingen anledning till varför man umgås oftare med en viss person under en viss period, blir bara så ibland :)

    2010-05-08 | 02:48:24
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Sara säger:

    Men det känns som att hon shabbu har andra vänner hon lixom tycker om att umgås med mer än er och att du och nina "passar" mer ihop. jag tycker att nina och itman är dina riktiga vänner, passa dig för dem andra.

    2010-05-08 | 03:35:29
  • Ägget :) säger:

    är din syster typ kändis eller nåt i london? du skrev i ett tidigare inlägg att hon fixat in er på värsta nattklubben? :) eller hur kommer det sig att hon har såna kontakter?

    2010-05-08 | 11:29:42
  • GONA säger:

    SV Sara: Jättegulligt att du tar dig tid och ork att bry dig så mycket om mig o mina vänner men jag klarar mig nog :) Jag vet vart jag har mina vänner och jag känner dom väl så du behöver inte oroa dig! Tack ändå!



    SV Ägget :): Hahaha nejnej, min syster har bott och jobbat i London ett braaa tag så hon har massa goda vänner där :)

    2010-05-09 | 14:58:47
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: