Gona

Thursday

Kategori: Allmänt

Hallåå peeps!
Va händer? Jag har haft en sååååå skön sömn.
Va ute till typ midnatt igår, jag vann alla ronder av one touch WOHO hahaha fast vi satt mer och åt nötter och snacka skit haha. Vi bestämde även att det blir filmkväll hos Nina ikväll. Hon är ensam hemma fram till studenten så dt är chiiilll. Vi ska kolla på en film som fått alla killarna att gråta så nu ska dom typ "utmana" oss så vi får se om vi också börjar lipa som små fikusar HAHAH <3
Iallafall, när jag kom hem fastna jag vid datorn vid någon timme, sen när jag kände att jag skulle decka på stolen så borsta jag tänderna och la mig, somna efter 2 sek..oh fyfan va skönt ja sov. Skulle t stan med killarna typ 12 men neeeejneeeej vakna halv 3 haha fail..
Men ska klä på mig och dra in nu istället, Nina ska öcksööö med. Så vi hörs väl seeenare. Ha en fin dag! Puss

Kommentarer

  • FILLY - FILLYS.BLOGG.SE säger:

    hahaha vad e det för film? Btw skit vacker du e <3

    2010-05-20 | 20:25:07
    Bloggadress: http://fillys.blogg.se/
  • maakk säger:

    jag vill ha en header men ja vet inte hur man gör. fixish du eller

    2010-05-20 | 22:12:00

Kommentera inlägget här: