Gona

Syrran på besök

Kategori: Allmänt

Fan vilken dålig kväll jag hade igår. Men så får man tacka gudarna att man har världens bästa vänner som aaalltid, ALLTID får en på så bra humör, alltid får en att skratta. Ni är bäst! <3
Somna sent igår igen som vanligt..bodde fan o ta kolla upp detta, GÅR INTE ATT SOMNA!! Jättejobbigt. För när jag väl somnar blir jag helt okontaktbar till typ 12 nästa dag!! Gååår inte att väcka mig innan 12, har fan tappat det helt..haha
Jaja nu ska göra mig iordning och sen fortsätta umgås med min kära syster som är på besök idag. Fyfan va jag saknar att ha henne hemma..världens bästa syster!!! Ni som har era storasystrar hemma, klaga aldrig på era tjaffs om vems tur det är att ta disken, eller vem som har tagit vems plagg. Jag saknar det där som fan alltså! åååhh..<3
Senare ska jag iväg till NK med Nina..är tydligen nån tillställning där idag, har INGEN ANING vad det är för nått, Nina ville bara att jag skulle med haha, ha det gött! puss


Jag & sis..


PS. Saknar min andra sis också, Itman my love..gått alldeles för länge nu!! Gotta go over there for some cathing up <3

Kommentarer

  • itman säger:

    aaaw, i miss you 2 my dear... But i will see you on hmm saturday? So save the talking for the girls night, but you must have more 2 tell me then tha things you write on your blog right haha?



    XOXO You Little Black Barbie :D / that shit doesn't even sound good when i wrote it down haha.

    2010-05-07 | 16:13:54
  • itman säger:

    im starting to get it now gona, my comment wont be seen until you accept it right? hahaha so you can delete one cuz the bouth is about the same thing!!!

    Me heart you !

    2010-05-07 | 16:16:50
  • Arijana säger:

    undrar bara om du är kosovo eller makedonien?

    2010-05-07 | 22:03:06
  • GONA säger:

    SV Arijana: Jag är från Kosovo, Ferizaj =)

    2010-05-07 | 23:41:30
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Albaa säger:

    Oh min älskade Gona, du är en underbar syster. Jag saknar att se dig varje dag!! Kom hit ibland o bara chilla o snacka, o glöm ej att vi ska festa nästa lördag!!=)Du kommer ha grymt kul i Prag,ta hand om dig..TE DUA SHUUUM SHUUUM SHUUUMMMMMMMM

    2010-05-13 | 20:43:27

Kommentera inlägget här: