Gona

Studenten imorgon!

Kategori: Allmänt

Heeeeeeeeello my brothers and sisters!! What's cracking? Här händer inte mycket förutom att jag tar STUDENTEN IMORGON!!!!!!!!!!!! Känns helt jäkla overkligt! Känns som det var igår jag tittade på alla studenter och kände mig jätteliten och tänkte "åååh va ja vill ta studenten!" men nu äre alltså dax!
Inte bloggat så mycket för jag har mest hängt med vänner och slappat så jag har inte haft så mycket att komma med haha..
Jaaa va ska man säga då. Jo, ja ska upp 6 imon!!!!!!!!!!!! KLOCKAN SEX, hello hell! Fyfan va jobbigt det kommer vara att gå uuuuppp..Blir upplockad kl kvart i 7 sen buzzar ja o Aminis iväg till Jens på champangefrukost! Kl 8 ska vi va i skolan o fotograferas och allt sånt gay, käka o blablabla sen kl 13.00 ÄR DET DAX, stunden vi alla väntat på är hääär!! HAHAH nej jag skämtar bara..kl 1 springer vi ut, vår klass NÄST SIST, härligt! Meeeeeeen som man brukar säga, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!
Sen blire flaaaak i två timmar typ, blir avlämnade vid Götaplatsen, går över till Bekim (som jag btw preciiis fick världens gulligaste sms av, BÄST ÄR DU BEK<3)som bor i närheten för liten studentmottagning med familjen o Itman o så :p Sen så blire väl en sväng till Ninas mottagning o lalaalalala måste ner till Parkan vid 10 och köpa biljett till Tarizooow också ooooooch till slut ere PARTAJ på Park Lane!!!! oH fyfan va skoj vi ska haaaaaaaaaaaaaaa woohooo hahaha :D
Bläää nu måste jag noppra ögonbrynen och måla naglarna..sånt e fan jobbigt haha..sen blire LÄGGDAX!!
Pusshejjjj

Kommentarer

  • Martina säger:

    15 minuter kvar nu :)

    GRATTIS tjejen! Älskar din blogg!

    2010-05-26 | 12:45:02
  • Anonym säger:

    Grattis :) vilket program går du?

    2010-05-26 | 14:36:31
  • FILLY - FILLYS.BLOGG.SE säger:

    Grattis till studenten gumman, det är minne för livet, så njut förfullt. Och hoppas du har haft en underbar student :D <3

    2010-05-26 | 18:28:30
    Bloggadress: http://fillys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: