Gona

Sick..

Kategori: Allmänt

Hallååå från sjuklingen. Yes, I'm sick..Men med halstabletter och te i mängder lyckades halsen återställa sig men jag är feeeett förkyld..men skitsamma haha orkar inte gnälla och klaga, dt lär ju inte hjälpa ändå!
Även fast jag bodde stannat inne o vilat idag så var jag tvungen att dra in till stan och köpa lösögonfransar, tänkte så jag slipper göra det imon men icke..dom va HELT SLUT! Så då får jag väl åka in igenom imon..blää, orkar ej haha..
Bokade förövrigt pappas biljett hit också! Han kommer ju ner i en vecka lagom till min och broshans student :)

Nu ska jag fylla på min o Moes ipods med massa ny musik till prag sen blir det att återgå till TVn..hörs senare! pusshej

Kommentarer

  • ... säger:

    äR NI TVILLINGAR? OM INTE VARFÖR TAR NI STUDENTEN SAMTIDIGT?

    2010-05-11 | 22:41:14
  • GONA säger:

    SV Anonym: Nej alltså haha, jag tar studenten den 26 maj och han den 2 juni.

    Han skulle ha tagit studenten förra året men han har studerat ett år i Schweiz så han fick börja 1an samtidigt som jag:)

    2010-05-11 | 23:36:23
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Itman säger:

    It's prom night stop yapping giiiiirl It's on tonight :D call ya later love you



    xoxo itmana

    2010-05-12 | 12:33:42
  • Melissa säger:

    kan du läga upp bilder från din bal snabbt, du väntar alltid så länge med bilder. snälla vill se hur ni såg ut. hade ni kul?

    2010-05-13 | 09:28:17

Kommentera inlägget här: