Gona

Rolig kväll med mina bebes :)

Kategori: Allmänt

Kom precis hem. Hahahaha för rolig kväll. Vi var samlade hela crewet minus Sami & Tungin. Började med en fika på Santinos café. Äntligen fick vi våran älskade varma choklad som vi längtat så efter haha..När det var dax att stänga så låste vi och satt och spelade nått slags frågesportspel hahaha alla skrek och gapa som djur och mitt lag vann SÅKLART (även fast dt var bara nina o cun som bidrog me poäng HAHA) när vi tröttnade på det så hoppade alla in i bilen och körde iväg till Max och åt..HAHA fan va jag älskar er, världens bästa bebes alltid lika roligt med er<3
Nu ska jag chilla framför da compjuuuter sen får jag väl ta och packaaaaa, åh orka haha fan va jag hatar att packa!! Menmen u gotta do what u gotta do!
Hörs senare lr imon! Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: