Gona

Prom night 2010

Kategori: Allmänt

ååååååh vilken fantastisk baaaal!! vi hade så jäkla kul, fastän vi typ knappt drack haha :S Min vodkaredbull smakade så jäkla mkt vodka att jag typ svepte den direkt, orkade inte smutta på den och efter den blev ja typ äcklad av alkohol så jag flippade över med vatten haha..Och alla andra också, av någon konstig anledning var ingen sugen på dricka sig fulla. Lika bra det! Man vill ju ha ett klart minne av sin bal haha ;)
Men fyyyyfan va ont i fötterna vi fick vid slutet, aouuchh hahaha..
När balen tog slut vid 3 så stack vi till Mäci och åt oss mätta sen stack jag och Itman till min morbror där mamma o dom också sov, så satt vi uppe jag Itman och Mami i några timmar och skvallra en massa hahahaha fan va jag älskar er ni är för sköna <3
Och STORT tack till min underbara syster som stod för allt fixande, du är bäst sis, love you!!!
Och ja veeet hur seg jag är med bilder och jag tänkte fkt lägga in dom nu men oturen är med mig, det går inte vända på bilderna haha :S I have nooo idea why men dt funkar bara inte, så ni får ett par stycken nu så kmr resten när jag vänt på dom!











































HAHAHAAHA våra videon är ändå bäst, dör lika mkt varje gång hahahaha..fan va jag diggar er asså, ni är bästtttt!!!

Nu ska jag föna/platta håret och klä på maj. Senare ska vi möta upp grabbarna och hitta på någonting. Jag Nina och Moe drar ju till Prag imorgon så vi måste ta farväääl hahaha geeks vi är. Pusshej!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Jätte fina var ni verkligen. Vilka vackra klänningar. Roligt att höra att ni hade det lyckat.

    Hahah du är bäst när du ska reta dina haters sööt.

    2010-05-13 | 16:58:54
  • GONA säger:

    SV Mia: Tack så mycket, va söt du är! Hihi =))

    Hahahaha aa man lär ju sig hur man gör dom mesta upprörda efter ett tag haha :p

    2010-05-13 | 17:09:15
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • linda säger:

    Vad fina alla var! Din klänning var snygg!!

    2010-05-13 | 18:49:34
    Bloggadress: http://inlindashead.blogg.se/

Kommentera inlägget här: