Gona

My gosh what a weekend

Kategori: Allmänt

sikkkkkkkken valborg..ofööörglömlig verkligen hahahaha..menmen sjukt kul var det iallafall..alla var helt urflippade och verkligen aaaaaalla var ute, man stötte på typ alla man kände haha skitsköjj..På lördan, när jag hade återhämtat mig efter en lång dusch, massa sängliggande och litervis med vatten så mötte jag upp gänget och så drog vi till Liseberg..självklart skulle vi INTE åka karuseller haha då tror jag att ja bokstavligen skulle spytt hjärnan ur mig..vi promenerade och spelade runt i spelhuset tills dom stängde, sen drog vi in till stan igen HAHAH asså så sjukt roliga vänner man har, att man verkligen skrattar HEEELA tiden..jaja så käka vi massa fööööd och drog hemåt..
Och imorse råkade jag sträcka käkmuskeln IGEN fyfaaaaaaaaan va ont dt gör ja dör :( hände ju sist när jag inte kunde öppna munnen tillräckligt mkt för att äta ett äpple!! Fick ha en jäkla bettskena om nätterna som gjorde att dt kändes som alla mina tänder var lösa..ush ush vill inte gå igenom dt där en gång tilllllllll..hopppas att dt går över av sig själv fan..nej nu ska jag sluta klaga haha..har pluggat en hel del, tagit en dusch, nu ska jag klä på mig och dra iväg och hämta lillebruuur sen ska ja iväg med gänget och lira boll, röka vattenpipa och äta gottgott =)
Pusshej


Valborg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: