Gona

Måndag

Kategori: Allmänt

HEEEELLOOO PEEEEOPLE.....*zombieröst* hahaha my gosh ni anar inte hur TRÖTT jag är!! Jag somna inte förräns vid 8 på morgonen!!!! Pluggade fram till typ 2 sen tänkte jag 'nej nu räcker det!' och släckte nattdukslampan, men så låg jag där och vred och vände på mig..så börja någonting på TV som jag bara var tvungen o se, vände o vred lite till..GICK HELT ENKELT INTE!! Testade att dricka vatten, räkna får, titta på tv, lägga sån grej på ögonen (vafan heter dt haha den där grejen för att dt ska bli mörkt för ögonen ni vet!!) till slut gav jag upp och började plugga igen..blev klar med mitt träningshäfte så lite nytta gjorde jag iallafall! Nu kan jag va alla skyltar betyder där ute woho ;)
Idag gick jag runt som en dåre för att fixa massa ärenden, skulle bl.a faxa bankkvitto till lägenheten i Barcelona o vartfan hittar man fax i stan? Ett visitkort och en mycket snabb vägbeskrivning senare gick jag in nere i en liten håla med värsta källardörren haha..Internetcafé.. för djupt deprimerade datanördar skulle jag tippa på haha. När jag skulle in för o skriva ut bankkvittot så hade jag SJÄLVKLART glömt dosan hemma..ville strypa mig själv haha..Menmen super-gona fixar allt, så jag löste allting till slut, så fick jag mail tillbaka från dom, skickade tillbaka sista mailet med uppgifter om när vi landar så nu väntar jag bara på den slutgiltliga bekräftelsen som kommer inom 24 timmar :)

Förövrigt har jag haft en ganska känslomässigt konstig dag..Massa långpromenader med skön musik i lurarna leder väl oftast till djupa tankar I guess..Är lite confused just nu, vet inte vad jag vill göra under sabbatsåret och kan inte sluta tänka på det!! Så himla jobbigt..jaja iallafall annars så har jag tänkt och tänkt och kommit fram till att jag är jävligt smart hahaha..
Nu ska jag plugga plugga plugga pusssss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hade inte tänkt på det alls, för om man ska ta sabbatsår kan man lika gärna vara i USA när du ändå tänker flytta dit mer liv har du tänkt och vara i sverige i ett år till? Du har ju bott här hela livet och det finns ingenting att göra här inget liv folk är helt döda. Och om du tänker åka till London är det också bra men när tänker du göra de typ? för du skrev nått med london eller australien:)

    2010-05-04 | 20:29:20

Kommentera inlägget här: