Gona

För jag har tagit studenteeeeen, fyfaaaaan va jag är bra!!!

Kategori: Allmänt



Absolut bästa dagen i mitt liv. Jag tänker inte ens försöka börja förklara för det är en känsla man inte kan beskriva. Helt enkelt PERFEKT!
Jag har världens bästa familj och vänner åhhhhh va jag älskar er allihoppa, är så glad att jag har er!!
Var här hemma vid 5 med Itman, decka direkt och så vaknade jag för typ 20 minuter sen, fyfan va det var skönttt! Nu kan jag knappt röra mig, extrem träningsverk i benen och asont i svanskotan (efter att ja klättrat, hoppat och dansat på flakets staket HAHA) men det gör mig självklart inte sängliggande haha..Ska ta ett bad nu och käka frukost, vila och sedan blire fotboll/vattenpipa med grabbarna =)
Måste förresten erkänna att man blir lite depp nu dagen efter när man hör studentflak åka förbi..Känns ju lite tråkigt att ens stora dag är över haha..MEN är ändå superduperfluperglad hihihihihhi:D PUSSS

Kommentarer

  • Maya säger:

    Grattis! :) avis som fan.

    2010-05-27 | 18:27:02
  • Anonym säger:

    BILDEEEEEEEEEEEEEEEEEER

    2010-05-27 | 21:52:17

Kommentera inlägget här: