Gona

En sån där tråkig lista..

Kategori: Allmänt

Första du gör på morgonen: Tar på mig morgonrocken och mina rosa slippers
Frukost: mackor & juice/oboy
Avgudar: Människor som lyckats genom att alltid ta sin egen väg, vara ärlig, rak på sak och respektabel
Färg: Svart
Mat: Kycklingggg mums
Kamera: Canon I guess?
Skor: skyhöga sexskor
Dricker: me love water
Beroende: datorn? haha..
Semester: Prag & Barcelona inplanerat än så länge
Önskar mig: Körkort
Borde: Plugga
Vill: vara Gud
Värsta som finns: Lögner, otrohet, svek, falskhet
Bästa som finns: Kärlek och lycka
Drink: Om ni hade frågat mig innan helgen hade jag glatt svarat 'Rosa Pantern' men nu vet ja fan asså..
Hemlighet: Hemlighetsfulla Gona här
Dold talang: Grymt bra på att läsa av folk 
Rädd för: Ingenting
Mobil: Iphone
Dålig på: Att spara 
Personlighet: jag har fantastisk humor (HAHA), och så är jag jävligt skön och allmänt bäst..fyfan vilken tur mina vänner har va!?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Gona! Råkade klicka in på din blogg, ser att du älskar USA och vill verkligen åka dit kännde igen mig själv var också som du drömde verkligen om USA fick ryssningar bara jag tänkte på det. Och jag hade bestämt mig för och åka direkt efter studenten med min bästa kompis, det var faktiskt många som sa till mig att jag skulle vänta med det i ett år för jag skulle ångra mig och så vidare jag var nära på att göra det också men sen tänkte jag verkligen efter att USA betyde allt för mig så varför ba inte flytta? Min kompis stannade kvar och väntade i ett år vilket hon ångrade efter 8 månader när jag redan hade börjat med allting så det va ju lite synd. Men nu bor jag i USA och har det som BÄST verkligen har vart där i 2 år nu ångrar mig verkligen inte jag lever verkligen livet och just nu hälsar jag bara på mina vänner men längtaar verkligen tbx har inte vart i sverige på 2 år så jag borde faktiskt sakna sverige men neeeej neeeeej ingentiing slår USA och nu ska min vän åka med :) så bara du vet så kommer du aldrig ångra dig de kan jag lova dig.ingenting är jobbigt du kommer klara de så jag rekommenderar att du åker till USA.

    2010-05-04 | 20:48:44
  • toni säger:

    riktig fin är du :)

    2010-05-13 | 18:17:22

Kommentera inlägget här: