Gona

Varning för flum-inlägg..

Kategori: Allmänt

Hahahahahaha ja dör..är på skitbra humör hahahaha och jag måste seriöst ha världens roligaste kompisar hahahaha ja dör verkligen..Och juste, vet ni va mina vänner kallar mig? JD..Ni vet han från Scrubs? Som alltid spelar upp sina fantasier i huvudet..aa så gör jag ALLTID hahaha sen skrattar jag för mig själv. Speciellt i London, alltid alltid, dt va där jag blev stämplad..JD. Så aa sitter på msn och verkligen garvar som fan åt folks kommentarer och åt mina fantastiska tankar hahaha..

Iaaallafall, ska försöka komma med ett någorlunda läsbart inlägg då..Såå vad har jag gjort idag? Förutom att ha vart på äventyr med Nina..Inte alls mycket faktist, vi stack hem till mig käka duscha o grejor sen åkte the gang in till stan och tittade på Barca-matcehn..Jag skrattar ju åt minsta lilla så jag hade skitkul HAHA men dt va trångt och VARMT så tummen ner för det menmen lyckad kväll ändå..vägen hem var mucho rolig hahaha..
Nu ska jag sitta uppe vid datorn halva natten och sen ska jag sova hur läääänge jag vill imorgon..GÖTTMOS!
Godnatt :)


To all my lovers & haters..

Kommentarer

  • patricia säger:

    ringen är GRR, från h&m va?

    2010-04-03 | 02:09:46
  • GONA säger:

    SV patricia: Jaaa visst är den cool! Ja, från H&M ja :D

    2010-04-04 | 19:16:35
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: