Gona

Guess who's back?

Kategori: Allmänt

Haaaalloj!
Hur är läget? Här är det bara bra!
Ja..jag är tillbaks hehe..Jag hatar ouppdaterade bloggar och kände att min blev allt för tråkig eftersom jag hade så lite ork och lust för den så ja la helt enkelt ner den. Men nu känner jag att jag, tro det lr ej, saknar bloggen och saknar er läsare! Det är fan kul och blogga! Tappade bara lusten där ett tag.

Jo..så va har hänt under tiden jag varit borta? hmm INGENTING typ..Jo Nina har fått körkort!!! Woho..så nu cruzar vi typ runt med bil hela tiden - SOFT!! Sen har det vart en del riktigt roliga utekvällar, sköna myskvällar och roliga promenader. Solen har ju börjat träda fram och det känns UNDERBART! Nu har jag fått tillbaka det där shoppingsuget igen..Gjort massa nya köp som jag totaldiggar..spec alla mina nya brillor som ska användas flitigt i vår & sommar!!
Planerat en massor har vi gjort också..ska bli en sån underbar vår!
Balen om lite mer än en månad, sen sticker vi iväg till Prag och festar rövarna av oss (HAHA) och sen när vi är tillbaks är Nina ensam hemma i en vecka..ehh, sa någon fest?? hihi..sen kommer vår student, och alla andras studenter och studentfester..o så stockholm i början av juni..barcelona i slutet..ååhh va mycket man har o ser fram emot! Ska bli så kul!

Men just nu gäller det att kämpa på i skolan och med körkortet! Geek som jag är har jag skrivit upp mina mål i små lappar som jag lägger lite överallt för att hålla mig motiverad hehe..

Nu börjar förövrigt mitt påsklov. Gött som faaan. Hoppas på bra väder nu bara!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det TV med mina älsklingar Ben & Jerry ;)


Får väl bli den här bilden för brödernas skull eftersom Man Utd spelar just nu haha..

Kommentarer

  • Filly säger:

    Fan vad jag har saknat din blogg. Good to have u back :D

    2010-03-30 | 23:24:57
  • GONA säger:

    SV Filly: Fan va det värmer o höra! Tusen tack :D

    2010-03-30 | 23:29:20
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • patricia :) säger:

    äntligen! haha

    2010-03-31 | 01:57:04
  • GONA säger:

    SV patricia: Haha söt!! :p

    2010-03-31 | 13:51:46
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Ludee säger:

    härligt att se att du bloggar igen:D saknat dej i bloggvärlden haha:D

    2010-04-03 | 23:39:11
  • GONA säger:

    SV Ludde: aaaw tack så mycket, va glad jag blir :D

    2010-04-04 | 19:11:19
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: