Gona

Whipe that sad look from your face!

Kategori: Allmänt

asså ja får pyskoooos på den här rethostan!!!! o dt blir värre såfort jag sätter mig i vagnen!? kom hem från angeriiid för en stund sen och HERRE MIN GUD, var såhääär *visar med fingrarna* nära på att trycka nördbromsen och kubba ut hahahaha ja skojar inte asså mina tårar rann o alla börja titta på mig (dom tänkte väl säkert att ja har nån jäkla sjukdom) för ja höll på hosta upp mitt hjärta lr nått, hostade som faaan o ju mer ja hosta ju mer kittlades det i halsen vilket ledde till ännu mer hostande!! fyfan..gjorde mig tydligen på dåligt humör, för arian ringde mig nyss och efter att ha vart i luren ett tag upprepade han hur depp och tråkig jag lät på luren, och sa "du ligger säkert ner med fötterna uppe nånstans och orkar inte med något" o dt va helt rätt hahaha hade gått o blivit tråkig omedvetet..that my friends, can not happen to me! så ja ska dra på mig bikinis och gå ut på balkongen nu o käka jordgubbar me iskallt vatten!

Ikväll blire fika med Nina och Aminis men jag känner mig lite smått sugen på att dra ut o dansa. Verkar bli fett på Deep idag, massa som ska gå. Studentfest för ALLA. Och alla som har med sig sin studentmössa från 2010 har köföreträde och betalar halva priset hela kvällen..så dt ändå rätt nice. Får se hur det blir, om folket pallar dra dit =)
Nu blire deeeeeg pusshej


Jag och Nina igår haha...


PS. Eftersom jag ändå sitter och gnäller så kan ja passa på och gnälla på att mina ögon SVIDEEEEEEEEER!!! aouchh jävla pollen o gräs o kvalster o allt va dt ääär :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: