Gona

Friends

Kategori: Allmänt

För varje dag som går så lär jag mer och mer om hur vi människor fungerar. Jag samlar på mig info och fakta i huvudet och lever efter de. Finns ingen man kan lita på till hundra procent. Ingen som förstår dig till fullo, varenda hörn av ens galenskaper. Jag blir besviken gång på gång. Inte för att jag någonsin trott att man kan lita på någon till 100 utan för att jag ger fingret men blir av med hela handen. Jag har svårt för att börja älska någon men när jag väl älskar då älskar jag med varenda lilla cell i kroppen. Då är jag beredd att göra allt för dig. Då kan jag ta dina behov före mina egna. Men människan är inte god helt igenom. Folk ÄR själviska. De tar så mycket de kan ta. De suger musten ur dig.
Jag vet att jag tar upp detta ofta men det är bara för att det är något jag grubblar på väldigt ofta.
Jag har vänner som säkert tror att jag älskar dom men Nej för i helvete, jag älskar inte er. Jag ställer upp för er, för att ni kallar mig för vän och jag därför känner att det är min plikt. Men fuck no att jag älskar er. Jag tycker om er, tycker det är kul o va med er men jag känner inte så starkt för vår vänskap för att jag ska älska er.

Ja vet inte..tycker bara att det är viktigt för mig själv att jag ska bli påmind att i slutändan är det jag och bara jag som kommer stå där.
Pratade hela kvällen, natten, morgonen med en gammal vän igår. Fick mig en tankeställare - Jag ska ta avstånd från "kompisarna" som bara tar på ens energi, som bara ringer när dom är i trubbel och behöver din hjälp. Som bara snackar så jävla mycket bullshit att du bara vill skjuta dig själv. Fuck off, jag har inte tid för er.

Sen jag har såklart mina älskade nära och kära. Tjejerna, även fast allting inte är som förut så älskar jag inte någon av dom mindre för det. Grabbarna, som lyckas göra mig gladare än någon annan, dom har också en plats i mitt hjärta. Bebes 4 life som vi brukar säga ha?


I will always love you, no matter what.

Nu ska jag iväg till stan! Pusshej

Kommentarer

  • Regina säger:

    Det Bra Marigona! Det är sååå man ska tänka!!!!! Då blir man mindre påverkad av alla falska människor.

    2010-06-14 | 01:44:27
  • GONA säger:

    SV Regina: aa precis!! önska bara att fler kunde tänka såhär, så slapp fler bli sårade av alla dessa fake ass people!

    2010-06-16 | 14:29:23
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: