Gona

Stockholm..oförglömligt!

Kategori: Allmänt

Efter ett x antal försök att ta sig hemma är vi finally home. Fyfan sikken resa asså HAHAHAAHA dör av garv bara jag tänker på det. Konsären var också gryyym! Mer om det en annan dag. Vid slutet av resan va vi så jäkla DÖDA att vi ville gråta för våra sängar hahaha, gud..innan vi drog t sthlm hade vi pratat om att åka ner till Malmö i helgen o hälsa på Moner (som jobbar där nere denna veckan) o dra ut o parta där men när jag kom hem och hörde mamma säga "Jag hörde att du skulle till Malmö?" så tänke ja ba HELL TO THE NO ja ska ingenstans hahaha fyfan är så himla sliten och tröttttttt..
Ändå sitter jag här uppklädd och sminkar mig..o laddar me hög musik..Blir partaj ikväll med. Fööör SANET, MIRNA OCH SHABBU HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEN!!!!!! wohooo kör på plattaskor och alkoholfritt ikväll..hoppas vi HAHA ha en fin kväll pussssss


bääästaaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: