Gona

Nice day

Kategori: Allmänt

Hejsvejsssblejssss..blää är aaastrött! Kom precis hem, vart ute och käkat och fikat med Nina och grabbarna.
Fan vilken låååång dag. Började med att jag sprang fram och tillbaka till Vårdcentralen för några jävla piller jag behövde, sen sega både jag och Moe imorse så skolan hann vi inte med men vi hängde lite ändå, Nina kom till Hjällbo och plocka upp mig för o dra iväg på en vaxning, sedan promenera vid ner till Garbo där några av killarna satt och så kom resten av flocken och så satt vi där på hans sköna uteservering och chillllllllade..Sen blev jag hemskjutsad och såg att jag var ensam hemma. Va skönt, tänkte jag och lagade middag till mig själv, tittade på TV o njöt av mitt underbara mästerverk! Precis när 9filmen började kom broshan hem och var förvånad över att jag var hemma "Va? Va gör du hemma, du är ju aldrig hemma?" jag svarade "Nä jag kände att jag måste ta en vilodag innan Barca" haha länge varade den, jag deckade i en timme och blev väckt av Nina som ringde och va med Moe och ville hitta på någonting. En kvart senare var jag i bilen och vi äventyrade runt i staden HAHA sen hämta vi killarna och en extra bil och chilllllllade igen..Och till slut fick vi den briljanta ideén att dra in till stan och hänga på något café så bleeeevre sååå och nu är jag som sagt HEMMA!
Ska ladda ner en film nu som Cun rekommenderade idag. Radio. Asgammal, men den ska tydligen va sjukt bra så den får det bli ikväll!

Godnatt! Pusshej


Den här bilden får det bli idag..Endast för att jag saknar vår käre Amir som för tillfället befinner sig i Sthlm!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hej gonis :D / ditt fan

    2010-06-19 | 03:29:52
  • Anonym säger:

    gonis går du i sommarskola? för vilket ämne?

    2010-06-19 | 03:31:56
  • GONA säger:

    SV Anonym: HAHA Heeeej mitt söta fan! Va ovanligt att nån jag inte känner kallar mig Gonis!

    aa iaf, jag går inte på sommarskola, vi skulle ba till vår gamla skola och lämna våra böcker =) puss!

    2010-06-19 | 14:37:48
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ska er killkompisar oxå med er till barcelona? vilka?

    2010-06-19 | 16:16:18
  • your fan säger:

    hahaha lägger alltid till -is på ord/namn :P hur gick det med betygen då vad gick du ut med? o vad har du för planer, va ska du plugga i LA? puss gonis

    2010-06-19 | 23:57:06
  • GONA säger:

    SV Your Fan (or should i say My fan haha): hahaha jaha okej gulligt :P ja har faktist INGEN aning, har fortfarande inte varit o hämtat dom. Men jag vet att jag vill plugga upp några ämnen sen är jag nöjd :D

    Jag flyttar till L.A efter sommarn nästa år, o pluggar antagligen business och fashion :D Själv då? Gått ut gymnasiet än lr pluggar du? puss my fanis hihi =)

    2010-06-20 | 01:48:58
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/
  • urfan säger:

    oh va kuul.. det är många som vill men få som lyckas. KÄMPAA! :D bra att du har business vid sidan om. jag går nu sista året på gymnasiet ;) puss

    2010-06-20 | 09:29:28
  • GONA säger:

    SV urfan: Jaa dt är sant! Ska kämpa som fan!! Tack för the pepp :D Jaha okej, ett år kvar till studenten då, dt kmr gå grymt fort ska du veta! puss

    2010-06-21 | 01:09:25
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: