Gona

My days..

Kategori: Allmänt

Hallå alla mina vänner och ovänner (fastän jag inte har några sådana..hoppas vi hehe)!
Hur e läget? Här e dt GREAT faktist!
Har inte haft tid och blogga, vart ute på vift hela tiden typ dom här två dagarna!
Igår sooov jag ut, sen blev det grillchill mums goa burgare och trevligt (och ovanligt) sällskap HAHA..Sen plockade Nina upp mig och vi åkte till Angered för att fixa en grejsmejs men det hade stängt så vi träffade på Babak och hängde med honom ist, käkade och tjötade en massor sen åkte vi och träffa resten av killarna och ba chillade och skrattade ihjäl oss typ hahaha sköna grabbs dt där asså.
Efter det blev dt käk MUUUMS kebabtallrik in my heart!! Och en väldigt speciell bilresa påväg till mig, vi sjung för fulla halsar och vi började få för oss att jag faktist hade en grym sångröst..fyfan va fel asså.

Idag var jag uppe med tuppen (eller inte..) stack till Angered IGEN för och fixa vad vi skulle fixa igår men icke. Får ringa doktorn imon ist! Fixade iaf andra ärenden när jag ändå var där, nice. Sen blev det vårdcentralen och apoteket och så stötte jag på Shabbsan och hade en mucho trevlig konversation med henne hahahaha bästa, iaaaaaaaf stack hem och tog ett bad, fixade mig och så kom Natascha över. Åkte in till stan och satt på Eva's i några timmar sen mötte jag Nina och vi åkte runt på äventyr i hennes nya feeeeta bil, dt va tööööngt! Måste ta bild o visa er :D
När klockan närmade sig 23 så stack vi till centralen och plockade upp Moner, han har varit i Hbg på jobb så vi har saknat vår baba förfan haha..Blev ett stop för käääk sen släppte vi av honom och fortsatte med fler äventyr HAHA mötte upp Moner IGEN och Cuneyt och chillade med dom ett taaaag och sen kom jag hem för ett tag sen.
Puuhhh..känner att jag berättat fööör detaljerat men jag orkar inte radera nu fkt, ni får leva med att jag gillar att skriva helt enkelt hehe..

Imon måste jag upp någorlunda tidigt för Moner plockar upp mig kl 11..Ute-på-vift-dag imorgon också..Måste verkligen ta en vilodag innan måndag om jag ska orka festa i över 10 dagar i streck vafan haha..
Jaja nu blire film och mys här hos maj, godnatt!!!


Bild på världens bästa familj!!! Bara pappa som saknas, ÄLSKAR ER <3

Kommentarer

  • ludee säger:

    hhahaha omg vilken söt lillebror! ser typ värsta "proper" ut hahahahaah o storebror typ gangzta hahaha bästa!:D förövrigt; jättevackra damer där!:D

    2010-06-18 | 16:19:34
  • GONA säger:

    SV: Hahaha jaa, han ska alltid ha skjorta, kostym o grejor, han älskar att klä upp sig haha..och tack så myyycket va gullig du är puss

    2010-06-21 | 01:08:21
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: