Gona

JOBBIGT!

Kategori: Barcelona 2010







fy va jobbigt det är att packa! hann komma till skor och bikini och redan då hann jag känna "faaaaan beslutsångest!" men då ska ni veta, när jag kom fram till strandkläder/partyklänningar, DÅ blev det riktigt tufft!
Haha, lämnade alla potensionella kläder på sängen och stack ut en sväng med grabbarna..Dom satt och sjöng "Barca-låtar" om varan..hmm, dom måste lätt längta mer än mig haha. Planera lite inför resan också, åh är så tagggggggad nu! Haft en riktigt seeeg tråkdag hemma och så kommer killarna suprise och plötsligt blev allt mycket..skönare. HAHAHA dör..nä men nu är jag hemma iaf!
Nu ska jag strax sluta vara så fjantig. Vart hemma hela dan som sagt och även fast dt va lite småtråkigt o segt så var det skönt. Var ensam hemma hela dagen och kvällen så jag gick bara runt här hemma och gjorde ingenting.
SKULLE HA PACKAT..för nu vill ja ha det klaaaaart så jag bara kan CHILLA resten av kvällen och imon och måndag morgon..blää, får ta tag i det nu! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: