Gona

Heldag med grabbsen

Kategori: Allmänt

Haaaallåå! Hinner inte me så mkt för ska strax iväg! Hela dagen har spenderats med grabbsen..Vaknade ganska tidigt och mötte upp Amme o Sami vi följde me Amir till läkarn sen kom Moe och så gick vi till Katrinelunds utspring. Efter det stack vi till Arre och åt uuuuuuuuuuunderbar mat fyfan va hungriga vi var o fyfan va mätta vi blev. Chillade där lite skojade runt me hans helsköna lilsis o sen va hans skift över och vi promenerade iväg till Nordis (Nordstan..Ja, jag har förkortningar till allt haha) och köpte glass och gick o satte oss vid vattnet och tjötade. Så kom vi hem och jag har suttit och chillat me mami och sis. Skulle egentligen gått på Katrinelunds studentfest ikväll men jag känner mig helt otaggad faktist så jag ska träffa grabbsen igen och bara chilla på det.
Nu ska jag ivääääg lalalaalal pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: