Gona

Här har man vaknat på rätt sida!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!
Vaknade för ungefär en timme sen. Ensam hemma, så musiken pumpar här hemma. Gamla klassikers. Faaan va jag älskar musik. Spelar ingen roll att det regnar utanför, musik får mig ändå på strålande humör!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, sen måste jag laga ihop frukost till maj själv & sedan ska jag iväg till stan med Itman och dricka varm choklad på någon mysig uteservering..mmmm fan va gay :) HAHA
Hoppas ni får en gó daaag alla mina lovers and haters!! Pusshej


Bild från studenten, Aminis & jag :)

Kommentarer

  • marigona säger:

    Hallo!



    Jag har följt din blogg ett tag nu och vet att du kommer studera i Los Angeles (om inte du nu av någon konstig anledning beslutat att inte göra det..). Alltså, jag fattar inte. Jag planerar också på att göra det men jag känner mig helt lost! En massa hemsidor, skolor, ställen, information om boende, jobb, pengar, försäkring och mycket mer. Hur gör man? Hur går man till väga?



    Vet du om någon bra hemsida? Någon som du använder dig av? =) Hoppas du kan hjälpa mig med detta.. för som sagt, jag känner mig heeeelt vilse!



    P.s vilken skola valde du till slut =) ?

    2010-06-07 | 20:17:00
    Bloggadress: http://gonn.blogg.se/
  • GONA säger:

    SV Marigona: Hej på dig!

    aa jo det ska jag göra! men jag vet att det är förvirrande så ja ska försöka komma med ett inlägg om det så fort som möjligt!! Puss

    2010-06-12 | 16:20:50
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: