Gona

Galen natt

Kategori: Barcelona 2010

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Fan va pigg och utvilad jag är nu!!
Har sovit i 10 timmar!! Vi gick aldrig ut igår vi skulle bara chilla här hemma hos oss allihoppa så vi somnade runt 4.
Men fan va trötta vi blev, vi gjorde allt möjligt, från att jaga varandra med tofflor (toffelkrig kallar vi det) till att slå någons händer med kastruller så den går ner i fosterställning och darrar HAHAHA från att jaga någon med en kastrull fylld med vatten och diskmedel för att kasta på än till att bli uthängd från balkongen. Sjuk kväll men fyfan va vi skrattade. Och en sak som blivit som en vana i Barca är att vi sjunger om PRECIS ALLT..nån säger "Ska vi dra till stranden?" plötsligt börjar alla sjunga en låt om den meningen, hahaha sjuka peeps har ni här asså.
Nä men nu har alla dratt t stranden, bara jag och Itman som är kvar i vår stora lägenhet med hög musik på. Vi är alltid segare än alla andra så vi gillar o komma i efterhand. Men nu ska jag graba min handduk sen drar vi!
Ikvälll blir det RÖJJJ bigtime, eftersom jag (även fast ja bara hade sovit i 3½ timme) igår var sjukt taggad på o gå ut o festa men verkligen INGEN pallade så idag kör vi all in!!!!!!
Hoppas ni har det fint i Sverige!

Och show some love. Sluta vara svartsjuka och bittra, visa varan lite kärlek istället. Förstör inte era förhållanden genom att ständigt vara på varan som en FIA (finne i arslet hahaha). That's not good, d tär på eran kärlek! Tänk på det! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: