Gona

Fix inför Barca!

Kategori: Barcelona 2010

Jag är så laaaaaat WHY MAN WHY? Här sitter jag i min badrock med nytvättat hår. En icke nerpackad väska. Onopprade ögonbryn. Fula naglar. Icke epilerade ben. Och klockan är 01.10..hur ska detta gå? HAHA fyfan..Hade tänkt gå till stan en snabbis fixa dt sista, träffa Amir som kom hem från Sthlm idag en stund och sedan bara vara hemma med familjen o fixa allting. Istället sov jag ut som en björn. Segade hela dan med mina bröder, stack till stan rätt sent, irrade runt där med Nina, käkade, stack hem till henne. Tog bilen hem till mig o gick på nödvändiga ärenden sen stack vi och träffa Amir och dom andra killarna också. Satt och chilla med dom och tagga inför imorgon och så blev klockan plötsligt 11 när ja var hemma. Så skulle man käka och syrran skulle klippa mig o blablablabla hahaha jobbigt läge här asså.
Nä men nu ska jag fan upp och be Albulena noppra mig och syrran föna mitt hår. Sen får det bli epilering och manikyr! Seeeen får mamma hjälpa mig packa..

Imon flyger vi ju inte dit med alla killarna utan bara Tham, Dj Adam och Stojjan och dom har planerat att vi ska börja supa redan i Landvetter så imon måste vi iväg lite tidigare. Får se om ja hinner blogga!
PUSSHEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: