Gona

16 juni 2010

Kategori: Allmänt

Godmorgon, goddag whateverrrr haha...Va händer mina damer och herrar?
Här händer inte så mycket förutom att jag är APSJUK!! Hostar som en gammal kärring och är förkyld som faaan. On top of that svider mina ögon som FAN. Sjuk + allergi = K.A.O.S! Fyfan hahaha hoppas det går öööver snart för ja pallar veeerkligen inte va sjuk i Barca.
Va har hänt these days dååå? Jag har bara chillat och catchat up med folk. Igår efter att jag haft en heldag med en gammal vän så kom jag hem och decka, var DÖD DÖD DÖD..Är helt slut varje dag dom här dagarna:S Iallafall så va Shabbsan på möte i Angered o blablabla så jag och Nina mötte upp henne där och käka oss mätta, tränade lite i deras fantastiska (haha) utegym och bara chiiiiiilled out..Efter ett x antal timmar stack vi hem till Shabbu och skrattade typ ihjäl oss. HAHA tittade på massa gamla bilder ja dööör hahaha så sjukt töntiga man var när man var liten asså..jaja iaf kom väl hem nångång runt 2, bort med smink och borta tänder o SÄNGEN..fyfaan va skönt dt va o faktist kunna sova uuuut idag, wonderbart!!

Nu är jag iallafall ensam hemma och vet ni va jag tänkte göra? Jo, STÄDA! Jag är HELT seriös när jag säger att jag rört damsugaren MAX 2 gånger det här året!!! Så brukar dt absolut inte varaaa ja lovar, jag brukade alltid hjälpa till hemma men jag vet inte vad 2010 har gjort med mig haha..Och jag vet att dt tufft för mamma att städa varenda dag och diska o tvätta o allt dt där jag inte hjälper till med så jag tänkte vara lite gullig och diska o städa hela hemmet här innan jag drar iväg =)
(Och NEJ mami, jag förväntar mig ingenting tillbaka HAHA jag lovar, jag vill bara vara snäll!)

Senare blire nog grill och waterpipe, och så måste jag till Angered med Nina en snabbis och fixa en sak. Pusshej <3


Om du bara visste hur mycket jag älskar dig!!!! Världens bästa människa är du =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hur kommer det sig att killarna också ska med er på er resa nu? va det inte bara tjejer som skulle åka???

    2010-06-19 | 19:15:27
  • Itman säger:

    Jag har inga ord som kan beskriva vilken go människa du är ! Love you so much that it hurts <3

    2010-06-19 | 20:46:16
  • GONA säger:

    SV Itman: Baaaaabyyyy, always making me smile! LOVE YOU snart ska vi skaka barcaaaaaaa broderrrrr KÄRLEK <3

    2010-06-19 | 20:54:08
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: