Gona

Barcelona in my heart

Kategori: Barcelona 2010

Heeejsvejs!
Bläää är helt död och är helt deppad!!!!! Fan va ja hatar Göteborg. Vantrivs verkligen häääär..Direkt när jag kom ut från flygplatsen så kände ja bara en sån känsla inombords, sån äcklig känsla, typ "back to hell" HAHA okej riktigt så farligt är det inte, när det är varmt är det ändå OK men inget mer. Om det inte är varmt så är det en bajsssstad tycker jag.
Kom hem idag då alltså. Var så sorliiiiiigt igår när vi skulle draaaa. Killarna skulle nämligen åka senare på dan så dom kunde festa hur länge som helst igår men vi var tvunga och ta taxi hem runt 4 för o byta om o hämta våra väskor. Riktigt kul hade vi igår iaf, lite sorgligt var det men vi flippa ändå över som vanligt.

Barcelona..fyfan, vilken stad. Jag fastna verkligen för den. Riktigt underbar stad!! Allt var så götttt! Man blev väckt på morgonen (lr ska man kanske säga eftermiddan..) av killarmén som skrek, gapa och trummade, åt frukost på altanen, drog på dig bikini och stack till stranden hela dan och chillade där. Badade, spelade kort, jiddrade och bara njöööt helt enkelt. Påvägen hem handla man sprit och käk. Kom hem, duscha, vila, börja fixa sig lite smått, pumpa musiken, dricka. När klockan blev typ 2-3 stack man ut och festa ihjäl sig. När man kom hem på morgonen samlades man antingen hos killarna eller hos oss och hade våra egna legendariska efterfester. Hur sjuka som helst. När man tillslut decka sent på morgonen så sov man som en stock o så va det samma visa varje dag. Så jääävla gött. Festa vi inte så tog vi promenader i La Rambla mitt i natten, köpte massa gott o satt hemma och spelade kort, åt, fightades o ja, allt va ni kan tänka er!

Okej nu orkar jag inte berätta mer haha. Idag kom jag hem till ett tomt hem, kändes sådär lagom sad (familjen är i schweiz). Efter att ha käkat, duschat och vilat stack jag in till stan och fika med syrran och så kom Albulena också. Nu är jag död men ska strax få besök av min monkeydonkey så dt blir filmmyyys, sova kan ja göra imon!!
Bilder kmr när ja orkar ladda uppppp..PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: