Gona

!!!!!

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Jag blir galen. Hur kan en så stor tidning komma med så jävla mycket skitsnack!!!!!! Jävla idioter. Och såklart tror ingen på ett gäng unga invandrare, dt är klart att det är som polisen säger. SJÄÄLVKLART. Fan va arg jag är, jag hjälpte till till det yttersta, jag fick inte ens tid o sörja för att jag var hos polisen typ varje dag efter att det hade hänt. Varför skulle vi vara rädda att säga sanningen? Det är ju för fan vår vän, hon var ju där för o fira mig. Vafan skulle jag undanröja sanningen då för?? Oh ja är så arg att ja skakar. Hur kan man skriva sånna saker. Jävla fucking idioter. Det var inte polisen själva som skrattade och skämtade och SPELADE KORT med festdeltagarna..neejneej så var det abslout inte. Fyfan. Nä nu drar ja härifrån innan jag exploderar av ilska.

Kommentarer

  • Mirna säger:

    Tidningar har alltid skrivit skit, de gör allt för att sälja... Låt det inte påverka dig så mycket. Du vet själv hur det var där, vad som hände, vad som sades... med mera. Kram på dig

    2010-07-16 | 12:27:40
  • GONA säger:

    Mirna, du är underbar. Tack. Saknar dig kram

    2010-07-19 | 02:01:42
    Bloggadress: http://gonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: