Gona

Städdag (+ bilder)

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Hellooo!
What's up? Här händer inte så mycket förutom att jag är helt döööd. Trött som fan. Vaknade av att jag hörde regndroppar slå mot fönstret och för första gången på jävligt länge så kändes dt jävligt gött. Jag äääälskar solen, men här kan dt bli lite föör varmt ibland. Dessutom hade jag bestämt mig för att gå upp tidigt och städa här hemma medans pappa var på jobbet idag. (Han jobbar hemifrån men vissa dagar i veckan jobbar han på flygplatsen) Det var rena rama kaoset här. Jag har varit så lat att jag inte städat sen jag kom, så idag blev det storstädning. Gräddade även underbara pannkakor till frukost till mig och lillebror och så tog jag ett långt och skööönt bad. Nu vill jag bara sova. Pappa och lillen ska ut på en promenad (Regnet varade ju såklart inte i mer än 1 timme så nu är dt sol igen) men jag orkar faktist inte följa med. Så nu jag ska sova en stund, men först blire ett shopping-inlägg.

Här kommer btw bilder från biot. Vi hade skitkul och filmen var faktist riktigt bra!! :)



Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: