Gona

In Geneve

Kategori: Schweiz sommar/höst 2010

Heeeello! Va händer? Jag sitter här och kan typ knappt andas. Alla stora fönster är öppna, vi har satt på två stora fläktar på varsin sida av rummet men ändå är det kokhett!!

Igår kom mamma hem till Sverige. Hon fyller år 10 juli så vi hade överraskningsfest för henne när hon kom. Vi hade satt upp ballonger, lagat mat o tårta och så gav vi henne finfina presenter. Vid midnatt blev ja suprisad av mina killkompisar som ville komma o säga hejdå, för gulliga är dom :D Så vi tog en sväng till stan helt spontant och dt ska alltid hända massa trams..Som att Moner låser in en anka i en restaurang och att Arian senare börjar desperat jaga ankan, i hopp om att den ska börja flyga hahaha..Vi planerade massa skoj, va sådär gulliga mot varan för en gång skull o sa hur mkt vi kmr sakna varan haha sen kom jag hem. Var uppe till typ 5-6 och vakna vid 11 så ni kan tänka er hur DÖÖÖD jag va. Som tur var så hjälpte mamma mig med packningen imorse så dt va gött, hatar att stressa..Iaaaaaaf måste säga att resa ensam är bland dt tråkigaste som finns! Det visste jag redan eftersom jag gjort det ett x antal ggr men ville bara påpeka det. Var framme i Genéve kvart över 7 och möttes av en (brun) superglad lillebror som hoppade på mig. ohhhh va ja saknat honom, pussade ihjäl geeken! Fan va jag saknat pappsen också..o schweiz! dt är så chill här. Vi bor några hundra meter ifrån MC så vi gick dit direkt och fyllde våra magar. Sen stack vi till stranden och badade, FAAAN va skönt ni anar inte!! Lämnade ösregn i Sverige imorse för att bada i sjön på kvällen i Schweiz, livet e fan gött.
Nu har jag duschat, nopprat ögonbrynen, rakat benen o allt sånt där man egentligen gör Innan man reser, men whatahell jag skulle bara till mitt andra hem så jag pallade inte me det hehe..
Imon ska jag försöka komma upp tidigt, iväg och handla massa gott och sedan dra till stranden och dega hela dagen!! Nu blir det film med min kära pappa och lillebror =) Pusshej


Sköööönt o lämna regniga Sverige!!

Laddade upp med massa skojsigt inför flyget :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: