Gona

I will do it.

Kategori: Allmänt

Har suttit och tänkt och tänkt och tänkt. Kommit fram till att jag ska sätta upp 3 viktiga mål den här sommaren. 3 saker som jag ska lyckas med den här sommaren. Och ni vet när man vill vill vill göra något men ändå känner innerst inne att man kommer skita i det? Jag känner motsatsen till det. Aldrig känt mig så bestämd och så säker på någonting. För jag vet hur jag är, om ja vill någonting halvt så skiter det sig men om jag verkligen vill någonting, helhjärtat, så får jag det att hända. Jag är grym and I will make it!
Målen håller jag för mig själv. I slutet av sommarn får vi se om jag lyckats :D
Det var bara det, kände bara för o skriva av mig! Nu ska jag äta kvällsmat och kolla på film med min kära broder! Pussss

Kommentarer

  • Mia säger:

    Du klarar det utmärkt!

    Håller tummarna för dig.

    Kram

    2010-07-04 | 16:32:32

Kommentera inlägget här: